Upravit stránku
"Ludo Et Potest Incipere" aneb "hry mohou začít" - tímto vždy Imperátor oznamoval ve starověkém Římě zahájení velkolepých gladiátorských her. Stejně tak my oznamujeme nástup našeho Imperátora -  největšího a nejsilnějšího Gladiatora, který kdy sjel z výrobních linek továrny CF MOTO. Dlouho očekávaný GLADIATOR X1000 EPS je zde aby ukázal a dokázal, proč se jedná o jednu z nejočekávanějších čtyřkolek posledního desetiletí! Ohromující výkon až 85 Hp, špičkové komponenty renomovaných výrobců, luxusní nitrogenové tlumiče, nový skvěle fungující posilovač řízení, přední i zadní diferenciál a mnoho dalšího...Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4x4 Gladiator X1000 přináší do světa pracovních čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s extrémní výbavou a fantastickou cenou dělají z novinky jasného favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek!

Galerie

  • Přehled

    Gladiator X1000 V-twin EPS

    Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.  

    Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

    Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.

    Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.. 

    Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. 

    Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!

     

    • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
    • Extrémně výkonnýzcela nový 1000 ccm motors válci do “V” o výkonu až 85 Hp
    • EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně 
    • Vstřikování BOSCH (GER)
    • Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
    • 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu 
    • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
    • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
    • Zcela nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
    • Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů 
    • Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
    • Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s výztuhou
    • Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
    • Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
    • Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
    • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
    • Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
    • Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
    • Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
    • Špičkové přední i zadní LED osvětlení
    • Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
    • Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
    • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CF MOTO, KTM, Husquarna...)
  • Specifikace
    Kapacity:
    Benzinová nádrž:30 litrů
    Olej motorový:N/A
    Délka:2310 mm
    Šířka:1250 mm
    Výška:1420 mm
    Rozvor:1480 mm
    Suchá hmotnost:430 kg 
    Systém pohonu:
    Převodovka:Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
    Náhon kol:Kardanovými hřídeli
    4x4 pohon:Odpojitelný
    Přední pneu:27x9-14
    Zadní pneu:27x11-14
    Brzdový systém:
    Brzdy přední:Kotoučové hydraulické
    Brzdy  zadní:Kotoučové hydraulické
    Parkovací brzda:Ano
    Odpružení:
    Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
    Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
    TlumičeNové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
    Motor:
    Typ motoru:4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
    Výkon motoru (offroad):                               85k (63,4 kw)/7800 ot.
    Točivý moment (offroad):79 Nm/5500 ot./min
    Vrtání x zdvih:91 mm x 74 mm
    Objem motoru:963 cm3
    Startování:Elektrickým startérem
    Chlazení motoru:Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
    Mazání:S mokrou skříní
    Plnění motoru:Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
    Zapalování:ECU Bosch
    Palivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
     
  • 1
    Moderní design rakouského studia Kiska
    Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
1
2
3
4
5
6
7
8
9

  • Cena: 256.990,- rozbal ZDE pro doplňky

    Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!

    Příplatková výbava

    Rozšiřovací lemy: +1.500,-

    Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), listová kamufláž "True timber" (+5.000,-)

    Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

    Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Nahoru